Tillbaka till alla evenemang

Vuxenkurs tennis v. 29

• Björkvallen 13 Hålvägen Ljugarn, Gotlands län, 623 65 Sweden (se karta)

I år genomför vi vuxenträning i grupp vid tre tillfällen om vardera tre dagar. Under ledning av Filip Engström, regerande mästare i Ljugarn Open och till vardags tränare i tennis och padel i Uppsala där han också studerar.

Ett perfekt sätt att slipa på formen inför Ljugarn Open!

Anmälan är öppen för medlemmar och priset är 600kr för 3 x 1 timme. Först till kvarn gäller!

Under vecka 29 finns det vuxenträning i följande nivåer:

Nybörjarkursen passar dig som behöver träna grundläggande teknik och tennisens alla slag samt taktik och matchspel på en enklare nivå.

Medelkursen passar dig som tidigare spelat tennis och tagit lektioner eller kurser med tränare. Här tar vi nästa steg med teknik och taktik på en högre nivå än nybörjarkurser.

Avancerad kurs passar dig som spelat tennis under en längre tid, spelat matcher och behärskar tennisens alla slag. I Ljugarn Open hade du troligen spelat B-klass eller högre.

16 juli

Ljugarn Open JR