Tillbaka till alla evenemang

Tennisskola för barn

• Björkvallen 13 Hålvägen Ljugarn, Gotlands län, 623 65 Sweden (se karta)

Ljugarns tennisskola äger som vanligt rum på Björkvallen i Ljugarn under vecka 28. Vi börjar måndagen den 8 juli och avslutar torsdag den 11 juli. Fredag den 12 juli utgör reservdag i händelse av regn.

Barnen spelar 50 minuterspass – ett per dag – och delas in i grupper baserat på tidigare tennisbakgrund. Alla i åldern 4-16 år är välkomna. Gruppindelning och tider meddelas senast under vecka 26.

Kostnaden är 750kr per spelare och betalas i samband med anmälan. Det brukar bli fullt så först till kvarn gäller vid stort intresse.

Vid anmälan: Ange under Övrig information om ert barn har spelat tidigare eller spelar regelbundet (och ungefär hur mycket), samt om de vill spela med några särskilda kompisar. Tyvärr kan vi typiskt sett inte tillmötesgå önskemål om syskon som vill spela samtidigt om de är i olika åldrar/nivå, eftersom barn i samma åldrar spelar samtidigt.

För att vara med i tennisskolan måste barnet vara medlem vilket lättast görs från föreningens hemsida på MATCHi. Teckna gärna ett familjemedlemskap, så stöttar ni vår fina förening!

1 juli

Padelskola för barn