Tillbaka till alla evenemang

Padelskola för barn

• Björkvallen 13 Hålvägen Ljugarn, Gotlands län, 623 65 Sweden (se karta)

Sommaren 2023 blir fjärde året för Ljugarns Padelskola! Detta blir en härlig möjlighet att få lära sig padel eller utveckla sitt spel med tränare på plats. Likt förra året driver vår eminente padel- och tennis-tränare Filip Engström årets padelskola.

Preliminära tider - v. 27, måndag 3 juli - torsdag 6 juli (fredag reserv vid behov):

9:00-12:00 Yngre Juniorer (troligen ca 8-12 år)

13:00-16:00 Juniorer (troligen ca 13-16)

Barnen spelar 50 minuterspass, ett per dag och delas upp i bästa möjliga mån i grupper baserat på ålder och erfarenhet. Alla i åldrarna 8-16 år är välkomna. Exakta gruppindelningar och exakta tider meddelas senast under vecka 25.  Fredag den 8 juli utgör reservdag i händelse av regn.

Kostnaden är 750 kr per spelare och betalas i samband med anmälan. Det finns risk för att det blir fullt snabbt då vi har 2 banor och därav blir begränsade till att kunna ta emot fler än ca 50 spelare dessa dagar. Först till kvarn gäller vid stort intresse.

Ange under övrig information i anmälan om ert barn är nybörjare eller har spelat en del, samt om de har önskemål att kanske kunna spela med några särskilda kompisar(kan inte garanteras dock). Tyvärr kan vi typiskt sett inte tillmötesgå önskemål om syskon som vill spela samtidigt om de är i olika åldrar/nivå.

För att vara med måste barnet vara medlem vilket lättast görs från föreningens hemsida på MATCHi. Teckna gärna ett familjemedlemskap, så stöttar ni vår fina förening!

/För praktiska frågor kring padelskolan kontakta filip.engstrom98@icloud.com

26 juni