Tillbaka till alla evenemang

Hart54 Fitness

• Björkvallen 13 Hålvägen Ljugarn, Gotlands län, 623 65 Sweden (se karta)

Nu är anmälan äntligen öppen till årets nya aktivitet på Björkvallen: Tränarledd fitnessträning i grupp med vikter och andra redskap.

Under vecka 28 (10-16 juli) står Liv och Anders från Hart54 redo att göra er starka och rörliga inför sommarens fortsatta utmaningar på Björkvallen. Den som kan sin sommar ser att detta sammanfaller med tennisskolan. Ni förstår genast tanken? När barnen är på banan - kan mamma och pappa jobba med hantlarna…

Vi tränar i grupp om upp till 20 personer, där vi har stationer med redskap för olika övningar. Ett pass pågår i 54 minuter och kostar 150kr för vuxna och 75kr för ungdom under 25 år. Vi har tre grupper (kl. 9, 10 och 11) och det spelar egentligen inte så stor roll vilket pass ni väljer då ni själva kan reglera fart och tyngd genom att välja vikter som passar.

Anmälan sker på vår MATCHi-sida. Längst ner på sidan under Aktiviteter/Activities hittar ni grupperna och kan boka därifrån.

Observera att

• Du måste ha ett konto i MATCHi för att anmäla dig. Då detta riktar sig till medlemmar borde du dock ha det då vi använder MATCHi som det enda sättet att betala medlemsavgift numera.

• Om du söker i appen efter detta så måste du först ändra i filtret för sporter (typiskt sett är bara tennis/padel ikryssat). Du ska också kryssa i Övrigt/Other. Söker du i datorn kommer detta emellertid upp direkt.

• Om du är under 25 år så använder du kampanj/promo-koden JUNIOR vid bokning, så blir det halva priset (75kr istf 150kr).

Varje pass har 20 platser så först till kvarn gäller!

Lycka till, för frågor om matchi maila till LjugarnsIF@gmail.com.

Vi ses snart på Björkvallen!

10 juli

Tennisskola för barn