Välkomna på vuxenträning!

Under vecka 29 (mån-fre, 15-19 juli) erbjuds vuxenträning i grupp med Filip Engström, regerande mästare i Ljugarn Open och hemma från college i USA under sommaren. Ett perfekt sätt att slipa på formen inför Ljugarn Open!

Grupper sätts samman baserat på angiven spelnivå och vi siktar på tre eller fyra spelare per grupp. Priset beror lite på hur stor gruppen blir. Om det blir tre eller fyra spelare kostar det 200kr per tillfälle. Är det bara två spelare kostar det 250kr per person och om det blir privatlektion är priset 350kr. Betalning erläggs med Swish i samband med första speltillfället.

Ange som fritext vilka dagar du vill spela (om inget anges antar vi att du vill spela alla fem dagar). Ange också om du har något krav på minsta gruppstorlek (givet att priset varierar med gruppstorlek). Vänligen notera att vi inte kan ta hänsyn till önskemål om tider under dagen.!

Anmälan är öppen för LIFs medlemmar och först till kvarn gäller. Prioritet ges till spelare som vill spela alla fem dagarna. Du anmäler dig via MatchI som du hittar om du går in på www.ljugarnsinf.se och "Boka bana".

För frågor om planering, kontakta Ulf på 0708168742.

Sista ansökningsdatum: 2019-07-05

Dags för städning!

Arvsfonden ger stöd till padel på Björkvallen