Nytt bokningssystem för LIF

Under våren 2019 kommer Ljugarns IF att byta bokningssystem – från Bokatennis till Matchi.

Matchi är en användarvänlig tjänst som går att använda via webben: Matchi.se eller appen Matchi. Vår förhoppning är att det nu ska bli ännu enklare för spelsugna Ljugarnsbor och -gäster att boka tennisbanor på Björkvallen. Systembytet innebär att de som är medlemmar i Ljugarns IF med fördel kan avvakta med att betala in medlemsavgifterna för 2019. Vi jobbar för att få till bytet så fort som möjligt men har inte fått något exakt datum än.

För dem av er som redan hunnit betalat in avgiften för 2019 kommer vi se till att beloppet överförs till det nya systemet.

Personer som har spelkonton med innestående pengar i det gamla systemet bokatennis.nu måste mejla till ljugarnsifsystembyte@gmail.com för att säkerställa återbetalning. I mejlet ska namn, belopp, bank, clearing- och kontonummer anges. För att se nuvarande saldo i befintligt system: gå in på bokatennis.nu. Pengar som kvarstår i det gamla systemet tillfaller föreningen om ingen begäran om återbetalning har gjorts.

Vi återkommer med mer information om exakt när bytet sker. Till dess ha det gött!

/ Göran, Madeleine, Ulf, Thomas och Lotta

PS. I påsk är det dags för Årsmöte i LIF, på påskdagen den 21 april närmare bestämt. SKRIV IN I KALENDERN! 😊 DS.

Uppdatering om nya bokningssystemet