Cirkelfysen är tillbaka
Hej hallå alla LIF-skallar! Likt tidigare år kommer Fabian Sjöblom hålla i cirkelträning för alla medlemmar som är sugna på att bättra på formen även utan rack i hand.
Det kommer arrangeras 3 gruppträningar i veckan, och passen läggs upp på LIF:s MATCHi där man också anmäler sig. Gruppträningarna några gånger i veckan och passen läggs upp på LIF:s MATCHi-sida där man också anmäler sig.
Första passet drar redan igång nu på onsdag den 24 juli så det är bara att kasta sig in och anmäla sig på momangen! Trevlig träning! :)
