Tillbaka till alla evenemang

Vuxenkurs padel v. 30 – nivå avancerad

• Björkvallen 13 Hålvägen Ljugarn, Gotlands län, 623 65 Sweden (se karta)

I år genomför vi padelträning i grupp under tre dagar i vecka 30. Under ledning av Filip Engström, regerande mästare i Ljugarn Open och till vardags tränare i tennis och padel i Uppsala där han också studerar.

Denna anmälan avser padelkurs v30 Avancerad.

Avancerad kurs passar dig som spelat padel under en längre tid, spelat matcher och behärskar padelns alla slag.

Spelarna delas in i grupper om 4 spelare och tränar tillsammans under 3 dagar, måndag till onsdag. Tider kommer vara mellan kl12-15. Lämna önskemål nedan om ni önskar att träna tillsammans med en annan deltagare.

Priset är 750kr för 3 x 1 timme.

Vänligen ange din nivå och hur mycket du spelar, så blir det enklare vid gruppindelning. Anmälan är öppen för medlemmar och antalet platser är begränsade, så först till kvarn gäller!

Vid frågor kontakta Filip på filip.engstrom98@icloud.com eller 0768259611

24 juli